- Hjem
- Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Populære spørgsmål
Hvordan bytter man hos INTERSPORT?
Varen kan returneres i den lokale INTERSPORT butik eller sendes retur til INTERSPORT Customer Success. Er der tale om en vare i en forkert størrelse bestilt på vores webshop, kan varen sendes retur og der kan så lægges en ny bestilling på den ønskede størrelse. Varer købt på vores webshop kan også byttes i en fysisk INTERSPORT butik. Varer købt online kan returneres og byttes i hele 365 dage. Læs mere om retur her
Hvor lang leveringstid er der hos INTERSPORT.dk?
Vi afsender størstedelen af vores ordrer inden for 1-3 hverdage. Ved længere leveringstid vil du blive kontaktet herom af vores Customer Success team. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet. INTERSPORT.dk leverer kun i Danmark (Dette inkluderer ikke Grønland og Færøerne). Oplysninger om pakkeforsendelser leveres og understøttes af GLS.
Du kan læse mere omkring levering under vores handelsbetingelser her
Kan jeg fortryde mit køb på INTERSPORT.dk?
Hvis du fortryder dit online køb, så er du velkommen til at ringe til Customer Success på tlf.nr. 43 55 80 00. Telefonerne er åbne 8:00-16:00 alle hverdage på nær fredag, hvor vi lukker kl. 15.30. Customer Success vil kunne undersøge om din ordre kan annulleres inden afsendelse. Se vores handelsbetingelser for mere information.
Søg efter Ofte Stillede Spørgsmål
Kategori
Club INTERSPORT
-
Hvordan optjener jeg Club INTERSPORT bonus?
Butikker
-
Hvilke servicer tilbyder de forskellige INTERSPORT butikker?
Returnering og refundering
-
Hvad gør jeg, når jeg har en reklamation?
-
Kan jeg fortryde mit køb på INTERSPORT.dk?
-
Hvordan bytter man hos INTERSPORT?
Betaling
-
Kan jeg anvende mit forbrugerforeningskort hos INTERSPORT?
-
Hvor kan jeg bruge et INTERSPORT tilgodebevis?
Gavekort
-
Kan gavekort anvendes på INTERSPORT.dk?
Forsendelse og levering
-
Kan man handle på INTERSPORT.dk fra udlandet?
-
Hvor lang leveringstid er der hos INTERSPORT.dk?
Bestilling
-
Varen findes ikke på INTERSPORT.dk?